23 May 2008

AVONTURE VAN OSCAR EN TROY!

Soos julle nou al weet is ek en Candice nou al amper 3 maande getroud. Wel een van die eerste
dinge waarmee ons nog altyd wou begin is 'n familie. So ons familie het nou al gegroe na 'n totaal van vier. Is die twee goeitjies nie te oulik nie? Troy is die een met die wit en swart en Oscar is die gemmerige een. Candice het op Oscar besluit en ek het op Troy besluit na aanleiding van een van my gunsteling flieks, natuurlik TROY!











Wel die tweetjies is gemaklik, nadat hulle aanvanklik baie bang was. Nogal lekker om hulle in die huis te he, dit maak die lewe bietjie meer interresant. Ek kan egter al sien hoe ons (regte) kinders eendag bederf gaan word. Die katte kry die volgend voorregte sedert hul ingetrek het:















Spesiale kombers, waarop hulle kan slaap;

Hulle kry verskillende soorte kos: droe en nat kos, met verskillende geure;

Die ander dag kry hulle baie hi -tech sand vir hul sandbank, waarin hulle "veldties" vang;

Hulle word ook gereeld gevat vir "check - ups" met die Veearts.

Royal treatment as jy my vra.
Ek sal later meer skryf oor "Die Avonture van OSCAR en TROY"

No comments: