14 March 2008

'n Dag in London

Stella se post van ‘n dag in sy lewe het my geinspire om ook so iets te doen. Om te wys wat ons hier in London doen deur die dag en so.

Vroeg opstaan was nog nooit my sterkpunt nie. En as dit koud is as jy moet vroeg opstaan, dan is ek nog minder in die mood. Ongelukkig kan mens nie verby die feit kom dat dit koud gaan wees in die oggend hier in die Verenigde Koningkryk nie.

Die is ‘n foto geneem van ons balkon af oor ons agterplaas. Die mis is partykeer so dik dat mens nie die sokkerveld agter ons erf kan sien nie. Die ys is ook gewoonlik sommer kliphard op die karre gevries in die oggend. ‘n Mens kry sulke skraper om die ys van jou windscreen af te skraap in die oggend, maar ons het nog nie sulke fasiliteite nie. So, in daardie opsig wil ek net vir Woolworths van Suid Afrika dankie sê vir hulle winkelkaart. Ek het nog altyd geweet daai kaart gaan handig te pas kom êrens. Uit desperaatheid het ek sommer die eerste keer my Woolies kaart gebruik om die ys af te krap. Thanks Woolies! Ons het sedert opgegradeer – ons gebruik nou die eierspaan om die ys af te skraap.
Dan vir Elzna stasie toe vat en later vat ek vir Will skool toe. Van daar af stasie toe en dan vat ek die trein Lewisham toe.









Van daar af klap ek die DLR (Docklands Light Railway) tot by Canary Wharf. Die DLR is soos ‘n enkelspoor trem wat heelwat stadiger as die gewone treine en die tubes is.


Canary Wharf is nogal ‘n indrukwekkende plek om vir die eerste keer te sien. Dit was voorheen dokke vir skepe se aflaai en oplaai. Daar is nogsteeds hyskrane langs die water, maar slegs vir historiese betekenis. Dit het egter verval en toe het hulle die hele area herbou en nou is dit een van die belangrikste finansiele distrikte in die wêreld.


Van die grootste geboue is die HSBC gebou, die Citigroup gebou en die Lehmans Brothers gebou. Daar is ‘n park tussen die geboue wat nou in die winter ‘n ysskaatsbaan gehuisves het. Siende dat ek nie eers kan staan op die ys nie, het ons dit nie probeer nie. Mila sou dit geniet het, hy is ‘n kranige skaatser en het ons laaskeer gaande gehad met sy moves en skills. Onder dit is ook ‘n shopping centre en parkering. Dit is egter ‘n malhuis met etenstyd en om tussen al die ‘suits’ deur te kom oppad na my gunsteling toeba winkel, is nogal ‘n mission en ‘n half.






By die werk – Met die tydverskil tussen hier en New York werk dit nogal lekker uit dat ons die US Power trades deurgaan en dan enige foute of nodige veranderings weer kan teruggee aan die traders om reg te maak of ons doen dit sommer partykeer.

Na werk, terug op die DLR tot by Lewisham, terug op die trein, loop van die stasie af of Elzna kom haal my as dit koud is of dit reën.



By die huis gekom, is dit badtyd vir Will en dan ontspan na die lang dag.

London is nogal anders. Baie mense sê dis soos ‘n wêreld op sy eie. Dis ‘n mengelmoes van verskillende kulture en amper soos ‘n snapshot van die wêreld met iets van alles. Ons moet nog al die museums, gallerye en plekke om te sien gaan doen. Al ons London uitstappies sal ook gedokumenteer word en dit sal op die blog verskyn.

No comments: