07 March 2008

"FOR BETTER OR FOR WORSE"

Hoe beskryf 'n mens jou mooiste dag. Geen woorde kan dit mooi genoeg vasvat nie. Selfs al probeer jy dan voel jy altyd na die tyd ek kon dit beter doen. Ons dag was inderdaad so gewees. Die 1ste Maart 2008 was absoluut die wonderlikste dag in die lewe van die Montzingers. Candice se baie goeie organiseringsvernuf het daartoe bygedra dat alles op die dag volgens plan verloop het en kon ons nie vra vir 'n beter troue nie.
Ten spyte hiervan en die aanhoudende versekering dat alles perfek gaan verloop was daar steeds skoenlappers wat mal gegaan het die week en die dag voor en die dag van die troue. Die ontbyt saam met die Boede voor die tyd het die senuwees bietjie bedaar en Candice se sjampanje het haar weer kalmeer.
Al die ander dinge het egter op die agtergrond verdwyn die oomblik toe
Candice by die kerk se deur instap. Sy het absoluut fantasties gelyk. Alles aan haar was perfek. Op daardie oomblik wou alles binne my ontplof van trots met die wete dat ek die een is wat sy gekies het. Die mooi prentjie van waar sy in die kerk se deur staan en daarna afstap na my toe in die kerk is by verre die beste visueel wat ek vir ewig in my geheue gaan vashou. Dit is inderdaad 'n lekker gevoel om getroud te wees. Alles voel net voltooi, so asof die legkaart nou finaal inmekaar pas.

Die kerk was pragtig en nadat ons met almal buite gesels het was dit tyd vir kuier by die onthaal.
Die kerk waar ons getrou het is meer as 'n honderd jaar oud en word genoem die Het Gestich Slawe Kerk, vandag is dit grotendeels slegs 'n toeriste aantreklikheid.

Hierna was dit natuurlik tyd om te gaan kuier. Die plek waar die onthaal was, is bekend as Ashanti Wynlandgoed. Dit is redelike jong plaas en nie baie bekend vir hul troues nie. Die dag het egter baie goed afgeloop en die dame wat verantwoordelik was vir die organisering het 'n perfekte werk daarvan gemaak. Die lekker wyn wat almal gedrink het, het natuurlik gehelp om almal te laat relax en dit was nie lank nie of almal het lekker gekuier. Dit was lekker dat die Boedies weer teenwoordig was en het ons lekker gekuier. Schalk in sy afwesigheid was baie gemis. Daar is niks lekkerder in die lewe as om goeie oomblikke saam met die mense wat die naaste aan jou is te spandeer nie. Saterdag was ek en Candice se beste oomblik en watter voorreg was dit nie om dit saam met mekaar, vriende en spesifiek vir my saam met die Boedies te deel nie. Ek kan nie wag vir die res van ons lewens saam nie.

No comments: