20 December 2008

Vlieg Statistiek

Die afgelope jaar was verseker die jaar waarin ek die meeste nog gevlieg het. Teen die tyd behoort julle te weet dat ek eintlik vrek bang vir vlieg is, maar as gevolg van my werk moet ek gereeld oral heen vlieg. Ek het darem al bietjie rustiger geraak, veral omdat ek nou al 'n tipe van 'n vlieg routine volg elke keer waneer ek moet gaan.

Ek blog graag 'n paar interesante statestieke omtrent my gevliegery:

Aantal Vlugte:

Lugredery
Vlugte
Johannesburg
 (JHB)
Cape Town (CPT)
Durban
(DUR)
Frankfurt
(FRA)
South African Airways 
20
20
14
6
Kulula
2
2
2
Totaal
22


Tye:
Vlug
Tyd
Stefan Vlugte
Johannesburg na Durban
1 Uur
  14 Ure
Johannesburg na Kaapstad
2 Ure
  4 Ure
Johannesburg na Frankfurt
11 Ure
66 Ure
Totaal
84 Ure = 3.5 Dae


Die totale tyd wat ek in 'n vliegtuig gesit het werk uit op ongeveer 3.5 dae.

Afstande:
Vlug
Afstand
Stefan Vlugte
Johannesburg na Durban
502 Km
  7 028 Km
Johannesburg na Kaapstad
1271 Km
  2 542 Km
Johannesburg na Frankfurt
8692 Km
52 152 Km
Totaal
61 722 Km



Die aarde se raduis volgens Wikipedia by die ewenaar is ongeveer 6 378 Km.
Dit beteken die omterk van die aarde by die ewenaar is ongeveer 40 075.02 Km.

So as ek al my vlugte oplyn en om die ewenaar begin vlieg het, sou ek rofweg 1 en 'n half keer om die aarde gevlieg het.

My gevlieg is ook nog lank nie klaar nie. As alles goed gaan is ek vroeg volgende jaar oppad Rio De Janeiro toe, ook weer vir werk.

No comments: