23 January 2007

RUGBY ERVARING!

Saterdag die 20 Januarie het ek en Candice se pa die opwarmingswedstryd tussen die Stormers en die Boland gaan kyk. Ek is 'n groot Stormer fan en ek mis nie sommer 'n geleentheid om die manne van die Kaap te gaan ondersteun nie. Wel die hoofwedstryd was veronderstel om 18:00 te begin. Ek en die skoonpa besluit toe ons sal so teen 17:00 se kant daar opdaag aangesien ons 'n "lekker" sitplek wil verseker. Wel tot ons ontnugtering besef ons, toe ons by die veld opdaag, dat die hele Bolandstreek se mense het besluit om te kom rugby kyk. Daar was baie mense. Daar was nie 'n plek vir 'n muis nie. Wat dit nog meer chaoties gemaak het was die feit dat almal dieselfde prys betaal het, so jy kon sit waar jy wil. Om 'n idee te gee van onverwags baie mense daar was: Die koeldrank stalletjies was twee keer leeg verkoop voordat die hoofwedstryd begin het. Die kosstalletjies het ook vroeg al hul deure gesluit. Swak organisasie.
Die stadium was egter nie een wat ontwerp was vir so 'n groot skare nie. Al die ander beter toegeruste stadiums was beset vir opgradering, so dit was die beste wat hul kon doen.
In die einde was dit nogsteeds die moeite werd. Ek moes egter vir 80 minute lank op my twee bene staan. Die wedstryd self was 'n "one way traffic". Die Stormers lyk, soos elke jaar, goed agterlangs, maar hul forwards gaan in die vaste los sukkel. Ek hou maar duim vas.


Dit was ook 'n geleentheid vir my en die aanstaande skoonpa om bietjie te "bond". Hy is nie 'n slegte ou nie. Daar is wel sekere goed wat my krap, maar gelukkig trou ek nie met hom nie. Die aanduiding was darem dat hy dit geniet het. Wel dit was die hoogwatermerk van enige opwinding in my naweek.

(Indien die foto kwaliteit nie goed is nie, vra ek verskoning, het dit met my selfoon geneem!)

No comments: