23 January 2007

NUWE JAARS PARTY!

Wel ek weet dit is bietjie laat, maar ek belowe nou al vir 'n geruime tyd dat ek die foto's van party sal post. Ek en Candice was genooi gewees vir 'n Nuwe Jaar's party daar in die pragtige omgewing van Noordhoek. Willem Breedt het saamgegaan. Die tema was: NIGHT AT THE OSCARS: YOUR FAVOURITE MOVIE CHARACTER. Ek was Zorro, Candice was Zorro se dame en Willem Breedt was Vin Diesel. Daar was ook Kill Bill, The Matrix, 'n Seerower, die prinses van Star Wars, Scream, Tomb Raider asook Charlies Angels. Was 'n lekker tydjie. Die nuwe jaar het dus nie te sleg begin nie. Ons het presies 12 uur die tradisionele sjampanje gedrink en daarna net gekuier. Die girls wou net he dat Willem sy hemp moet uittrek om sy Vind Diesel spiere te wys. Elkgeval die foto's spreek vansself.

Willem wou seker maak die mense weet wie hy is. As ek sulke spiere gehad het sou ek nie my mond oopgemaak het nie. Die mense behoort te weet dat jy lyk net so as Vin Diesel jou "HERO" is.
Hier is Zorro saam met 'n paar ander karakters. Tomb Raider het nogal na aan die ware Jakob gelyk!

Natuurlik was Scream ook daar, maar soos julle kan sien het hy bietjie te diep in die bottel gekyk, so niemand was regtig bang vir hom, want hy was meer happy as enige iets anders, O JA, hy het plastiek mes gehad. BORING!!

Wel dit is maar slegs 'n paar foto's om die gees van die geleentheid te probeer oordra. Dit was lekker gewees. Altyd goed om die nuwe jaar in te gaan met vriende rondom jou. Ek is nie regtig 'n groot aanhanger van die nuwe jaar ding nie, maar die idee is nice en solank die idee nice is veronderstel ek kan jy dit maar net sowel op 'n nice manier doen, saam met baie nice mense. Ek het dit geniet. Ek kan nie wag om sien hoe ek 2008 gaan binnegaan nie.

No comments: